Нормативні документи


Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу


Режим роботи групи продовженого дня


Інструктивно-методичні матеріали «Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу»

Посадова інструкція вихователя ГПД


Інструктаж з техніки безпеки в початкових класах

Все про ГПД


Декларація прав дитини


ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ВИХОВАТЕЛЯ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

1. Загальні положення

1.1. Ця Інструкція розроблена на підставі Кваліфікаційного довідника посад керівників, фахівців і службовців. Постанови Уряду Російської Федерації від 14.10.1992 № 785, наказу Міністерства освіти Російської Федерації від 31.08.1995 № 463/1263 і поширюється на всіх працівників даної категорії школи.
1.2. Вихователь групи продовженого дня школи призначається і звільняється з роботи наказом директора школи з числа осіб, які мають вищу або середню спеціальну освіту.
1.3. Вихователь навчальної групи безпосередньо підпорядковується заступнику директора з навчально-виховної роботи (початкова ланка).
1.4. Основне призначення посади полягає у заміні сімейного піклувальника, вихователя і нагляду за дітьми у період перебування їх у виховних групах школи.
1.5. Вихователь у своїй роботі керується навчальними програмами, розкладом, статутом школи, нормами і правилами охорони праці та техніки безпеки та цією Інструкцією.

2. Функції вихователя ГПД

2.1. Організовує і проводить позаурочну навчальну та виховну роботу в закріпленій групі, а також суспільно корисну і культурно-досугову роботу з дітьми групи.
3.1. Формує у вихованців моральні навички до навчання, праці, громадської власності і особистого майна, навички культурної поведінки.
3.2. Контролює виконання учнями режиму дня, організовує виконання домашніх завдань, проведення культурно-розважальних, оздоровчих та інших заходів.
3.3. Залучає учнів в художній, науково-технічна творчість, спортивні секції, клуби за інтересами.
3.4. Підтримує постійний зв'язок з батьками та викладачами, домагається єдності педагогічних вимог до учнів.
3.5. Планує виховну роботу в закріпленій групі, забезпечує виконання плану, бере участь у методичній роботі та підвищує свою кваліфікацію.
3.6. Вносить пропозиції щодо вдосконалення виховної роботи.
3.7. Здійснює естетичне виховання.
3.8. Вивчає індивідуальні здібності, інтереси і схильності учнів, їх сімейні обставини і житлово-побутових правові умови.
3.9. Координує свою роботу з роботою класного керівника.
3.10. Веде встановлену документацію по групі, являє адміністрації відомості про успішність і поведінку, готує характеристики на учнів закріпленої групи.
3.11. Приймає дітей від вчителів, батьків або осіб, які їх замінюють, за списком.
3.12. Домагається дотримання учнями Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, дотримання етичних норм і культури поведінки, бережливого ставлення до майна школи.
3.13. Організовує і контролює харчування дітей закріпленої групи.
3.14. Веде серед вихованців пропаганду здорового способу життя, боротьбу з шкідливими звичками, контролює зовнішній вигляд учнів і дотримання ними правил особистої гігієни.
3.15. Забезпечує суворе дотримання правил охорони праці і техніки безпеки, а також протипожежних правил.
3.16. Вилучає негайно пожежонебезпечні предмети та пристрої, сигарети, цигарки, тютюн, спиртні напої, наркотичні та токсичні речовини, доводить про це до відома заступника директора з виховної роботи в письмовому вигляді.

4. Права вихователя ГПД

Вихователь має право в межах своєї компетенції:
4.1. Самостійно обирати форми, методи виховної роботи з дітьми і планувати її, виходячи з педагогічної доцільності.
4.2. Брати участь у роботі педагогічної ради школи.
4.3. Давати обов'язкові розпорядження учням групи.
4.4. У необхідних випадках викликати від імені батьків учнів школи.
5. Відповідальність
5.1. Вихователь несе дисциплінарну відповідальність за неналежне виконання або не використання без поважних причин службових обов'язків, передбачених пунктом 3 цієї Інструкції, а також за порушення Правил внутрішнього розпорядку та статуту школи.
5.2. Дисциплінарне стягнення у зазначених випадках накладається наказом директора школи після витребування пояснень у письмовій формі та з дотриманням строків, встановлених законодавством про працю. Дисциплінарне стягнення у вигляді звільнення з роботи застосовується не інакше як з урахуванням думки профспілкового органу школи.
5.3. У разі вчинення вихователем аморального проступку, несумісного з виконанням виховних функцій, трудовий договір з ним розривається наказом директора школи за пунктом 8 статті 81 Трудового кодексу РФ.
6. Взаємини. Зв'язки за посадою
Вихователь групи продовженого дня:
6.1. Працює в режимі 6-годинного дня виходячи з 30-годинного робочого тижня встановленої навантаження за розкладом, затвердженим директором школи.
6.2. Самостійно планує свою роботу на кожний навчальний рік і кожну чверть.
6.3. Подає заступнику директора письмовий звіт про виконану роботу.
6.4. Отримує від директора школи інформацію нормативно - правового і організаційно-методичного характеру, знайомиться під розписку з відповідними документами.
6.5. Інформує адміністрацію про виниклі труднощі, проблеми.
6.6. Передає директору інформацію, отриману на нарадах і семінарах, безпосередньо після її отримання.

Немає коментарів:

Дописати коментар